CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 7 Mei 2009

blog ice-breaking..

so..tadi baru je aku pecah kan ice..sbb tu tajuk nye macam tu..nie dalam sejarah aku buat blog.semua sbb adik aku..pengaruh la!!aku pon xtau..best ke x blog nie..ntah2 bleh cari bakal kakak ipar untuk adik2 aku kot..hahah..ye kan aje!!hari nie gak,aku kena jaga adik2..kesian aku,bleh jadi kurus macam nie..xpe larr..adik aku baik gak!!hehehe..tu je kot..nie sbagai pembuka bicara gitu..kdg2 rasa ketinggalan juga..org laen da berzama ada blog..aku baru terkial2 nak blajar!!heheh..

2 cakap kawan2:

Fadhilah Rozley berkata...

hek eleh..
baru nak bwat blog!!
kesian nyer~~

:: Cik Buncet :: berkata...

hahaha..
budak baru blaja buat blog..
eazy..
if ko ingt aku lagi la..
fatiqah..
link blog aku..
http://sweetnurulfatiqah.blogspot.com